Marketinq – müştərilərin tələblərinin, ehtiyaclarının mənfəətlə müəyyənləşdirilməsi,
proqnozlaşdırılması və ödənilməsinə görə cavabdeh olan idarəetmə prosesidir.
Hər bir şirkətin uğur əldə edə bilməsi üçün biznes strategiyasını dəstəkləyən
Marketinq strategiyası olmalıdır. Marketinq strategiyası olmadan
steps, all budgets spent cannot be justified. The purpose of the marketing strategy is to analyze the market well, correctly identify our competitors,
düzgün məhsul hazırlamaq, bazara düzgün təqdim etmək, satışı artırmaq və
müştərilərlə satış sonrası fəaliyyətləri tənzimləmək olmalıdır.
Planlı və sistemli çalışmaq hər zaman faydalı olub. Elə buna görədir ki, Marketinq
strategiyası da vahid vizyon doğrultusunda bütün strateji addımları özündə birləşdirir
və öncədən planlamağa imkan verir
Təlim zamanı siz bu mövzuları öyrənəcəksiniz:
–
Marketinq anlayışı, onun əhəməiyyəti və məqsədi.
–
Marketinq strategiyasının hazırlanması, biznes hədəflərin effektiv təyini .
–
Məhsul portfelinin effektiv idarə edilməsi, düzgün məhsulun yaradılması və
bazarda irəlilədilməsi.
–
Marketinq kommunikasiya işinin
effektiv təşkili.
–
Düzgün reklam agentliklərini seçmək, onlarla səmərəli çalışmağın üsulları.
–
Satış, istehsal, maliyə və s. kimi strukturlarla effektiv çalışma.
–
Sales, production, finance, etc. effective working with such structures.
–
Marketinq büdcələrinin hazırlanmasını, hədəfə çatma üçün ticari marketinq,
marka marketinqi büdcələrinin düzgün təyini və effektiv idarə edilməsini.
–
Marketinq işinin effektivliyini ölçə bilmək, KPI-larla idarəetmə.
–
Tam Marketinq planın hazırlanması.